Photos

• Szlak czarny tu się kończy. - Klikuszowa - Bukowina Obidowska - Hrube
  • Przed szczytem, po prawej stronie polany, koło myśliwskiego ołtarza, dochodzą z dołu znaki żółte z Kowańca.  - Klikuszowa - Bukowina Obidowska - Hrube
  • W końcu wyprowadzaj aż do kolejnego spiętrzenia grzbietu, jakim jest Bukowina Miejska (1138 m).  - Klikuszowa - Bukowina Obidowska - Hrube
  • Może by tak przemalować szlak? - Klikuszowa - Bukowina Obidowska - Hrube
  • droga przechodzi w głębokie wądroże, ale z GPSem w ręce cieszymy się gorczańskimi łąkami. Może by tak przemalować szlak? - Klikuszowa - Bukowina Obidowska - Hrube
  • droga przechodzi w głębokie wądroże, ale z GPSem w ręce cieszymy się gorczańskimi łąkami. - Klikuszowa - Bukowina Obidowska - Hrube
  • Las gęstnieje, a droga przechodzi w głębokie wądroże, ale z GPSem w ręce cieszymy się gorczańskimi łąkami. - Klikuszowa - Bukowina Obidowska - Hrube
  • Las gęstnieje, a droga przechodzi w głębokie wądroże. - Klikuszowa - Bukowina Obidowska - Hrube
  • Znaki czarne podążają dalej grzbietem na wschód, pośród świerkowego lasu. - Klikuszowa - Bukowina Obidowska - Hrube
  • W prześwitach na lewo widać grzbiet Średniego Wierchu ponad doliną Lepietnicy. - Klikuszowa - Bukowina Obidowska - Hrube
  • Minąwszy szczyt, obniża się na skraj polany Rożnowej, gdzie krzyżuje się ze znakami zielonymi, prowadzącymi z Nowego Targu na Stare Wierchy - Klikuszowa - Bukowina Obidowska - Hrube
  • Od kapliczki szlak łagodnie podchodzi grzbietem, pozostawiając po lewej zalesiony wierzchołek Bukowiny Obidowskiej (1040 m) - Klikuszowa - Bukowina Obidowska - Hrube
  • "Górom na urodę, ludziom na przystanienie" - Klikuszowa - Bukowina Obidowska - Hrube
  • Z prawej dochodzi szlak niebieski z Nowego Targu - Klikuszowa - Bukowina Obidowska - Hrube